Kategorie

Producenci

Regulamin sklepu

Sklep Internetowy "Cezal Szczecin" działający pod adresem www.cezal.szczecin.pl, prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL" s.c. z siedzibą w Szczecinie, ul. Narutowicza 16a, NIP: numer 852-229-98-70. Regon numer: 811892870.

Postanowienia ogólne


1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

3. Zakupów w sklepie internetowym "Cezal Szczecin" mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.

4. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym "Cezal Szczecin" są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT.

7. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

8. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

9. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

10. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Cezal Szczecin”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

11. Prezentowane na stronie internetowej opakowania mają wyłącznie charakter informacyjny. W zależności od aktualnie oferowanych przez producenta opakowań, mogą się one różnić od umieszczonych na stronie internetowej sklepu "Cezal Szczecin".


Płatności


12. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- gotówka przy odbiorze osobistym w naszym sklepie,
- przy odbiorze przesyłki "za pobraniem": należność pobiera listonosz,
- przelewem bankowym w złotych polskich na konto:

    Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal
    ul.Narutowicza 16A
    70-240 Szczecin   
    Bank POLBANK EFG
    konto: 0523400009722024000000022

W tytule zapłaty prosimy podać numer zamówienia oraz dopisać " Płatność ze sklepu internetowego".


Czas realizacji zamówień


13. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem” - 2 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 2 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.?

14. W przypadku braku produktu w magazynie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o 3 dni robocze.

15. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - 2-4 dni robocze.

16. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

17. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Koszt dostawy:
10,00 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
17,00 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”

18. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

19. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.


Zwroty i reklamacje


20. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

21. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL", ul. Piłsudskiego 7, 70-423 Szczecin. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.


 

wzór odstąpienia od umowy


Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę